Livrare si retur
Livrare
Comenzile se pot efectua online, telefonic (tel. 0748-11.21.24) sau pe email (la adresa: comercial@adrisem.ro).
In cazul comenzilor online, crearea unui cont de client, cu autentificare pe baza de nume utilizator si parola, va permite sa vizualizati istoricul comenzilor, stadiul comenzilor actuale, sa modificati adresa de livrare/facturare, sa faceti comenzi usor si rapid, fara sa introduceti datele de contact de fiecare data.
Modificarea/anularea unei comenzi se poate face la numarul de telefon 0748-11.21.24, pana la momentul preluarii coletului de catre curier.
Produsele comandate se livreaza utilizand modalitatea de transport aleasa de dumneavoastra la efectuarea comenzii: curier rapid sau ridicare de la punctul de lucru din Bucuresti, str. Petre Paun nr. 8, de luni pana vineri, in intervalul orar 9.00 – 17.00.
Livrarea se face în cel mult 48 h de la primirea comenzii.
Costul livrarii este afisat în formularul de comanda.
Pentru a urmari stadiul comenzii, puteti intra in contul de client sau cere informatii la adresa de email: comercial@adrisem.ro sau la numarul de telefon 0748 112124.
Ne rezervam dreptul de a anula o comanda in cazul in care pretul produsului sau unele caracteristici ale produsului au fost introduse gresit in baza de date, sau afisate gresit, livrarea nefiind inca efectuata.
Retur
Pentru retur, clientul trebuie sa faca dovada achizitiei prezentand bonul fiscal in original sau factura fiscala emisa de ADRI Prodcom SRL.
1. Renuntarea la produsele cumparate fara invocarea vreunui motiv, conform O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului. Notificarea se va face prin intermediul adresei de e-mail: comercial@adrisem.ro, mentionand numele si adresa, numarul comenzii si al facturii, precum si produsele pe care doreste sa le returneze.
Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (fara urme de utilizare, fara deteriorari, in ambalajul original, sigilat, nedeteriorat si fara insemnari pe acesta). Cheltuielile de livrare si returnare vor fi suportate de client, iar rambursarea partiala sau totala a contravalorii produsului/produselor se va face in cel mult 14 de zile de la retur.
Pentru descarcarea on-line a formularului de retur, va rugam accesati linkul: Formular retur
2. Produse care prezinta defecte sau deteriorari in momentul receptiei
In cazul in care primiti un produs defect, va rugam contactati echipa ADRI Prodcom pe adresa de e-mail: adrinico@adrisem.ro sau la numarul de telefon 0748 112124 pentru a sesiza problema aparuta si a solicita inlocuirea cu un produs nou sau rambursarea contravalorii acestuia. In acest caz, cheltuielile de returnare si, eventual, de expeditie pentru produsul inlocuitor, vor fi suportate de catre ADRI Prodcom.
Daca la livrare coletul prezinta semne de lovire sau spargere, va recomandam sa refuzati comanda.
3. Produse livrate gresit
Daca primiti un produs care nu corespunde comenzii dumneavoastra, puteti returna produsul pentru inlocuire sau puteti solicita rambursarea integrala a contravalorii acestuia. Daca doriti inlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. In acest caz, cheltuielile de returnare si, eventual, de expeditie pentru produsul inlocuitor, vor fi suportate de catre ADRI Prodcom.
Rambursarea contravalorii produselor se va efectua prin transfer bancar sau, acolo unde nu este posibil, vom conveni de comun acord o alta modalitate.